Choose Language

Friday, May 4, 2018

WEBSITE STARPAYER MASIH TAHAP BETA TEST MODE

Perlu difahami bahawa laman web Starpayer ini masih lagi dalam tahap ujian "beta mode" dan belum dilancarkan sepenuhnya. Ini ada dimaklumkan di homepage laman web berkenaan.

Anda yang tak biasa dengan proses pembinaan website oleh programmer pasti keliru dan tak faham kenapa kandungan sering berubah2. Satu satu website lazimnya sebelum direlease untuk kegunaan massal, akan jalani proses ujian ini. Ada programmer yang jalankan ujian mengguna data data atau akaun palsu/dummy untuk lihat functionility website dan akan ambil tindakan perlu untuk perbaiki kelancarannya jika masih ada gangguan/error. Ada programmer yang menjalankan ujian ini menggunakan data/akaun sebenar iaitu para pengunjung website. Dalam kes laman Starpayer, programmer memilih pilihan kedua iaitu menjalankan ujisn mengguna akaun/data sebenar.



Ditahap terawal ujian beta mode laman Starpayer ini, syarikat telah menyediakan ganjaran Star Point (SP) kepada pengunjung yang mendaftar percuma serta tambahan bonus kepada ahli yang membantu syarikat mengajak orang ramai ikut mendaftar free dan membantu menguji sistem website ini khususnya fungsi produk pertama Starpayer, Top Up/Reload System. Sebab itu anda yang mendaftar free ditahap terawal dulu, automatik anda mendapat 2 SP sebaik join, bersamaan RM2. Dan bila anda berjaya mengajak kawan ikut mendaftar, anda dibayar lagi 2 SP (RM2). So ada yang berjaya kumpul sampai 100 lebih SP (RM100+) dimana SP ini telah boleh diguna untuk top up kredit, bayar bil air, bil tnb dan sebagainya. Dengan kata lain, segalanya dapat free di tahap terawal beta mode ini yang khususnya untuk menguji kelancaran Sistem Top Up/Reload serta Pembayaran Bil Starpayer.

Kini fasa ujian Sistem Top Up/reload itu sudah berakhir dan ganjaran untuk itu juga ikut berakhir. Bagaimana pun akaun anda yang telah mendaftar akan terus kekal, begitu juga network @ ahli ahli kumpulan anda. Dengan kata lain, anda tidak saja mendapat bonus kerana mendaftar free, malah akaun anda serta team anda akan terus kekal sebagai "pioneers" atau ahli ahli terawal di Starpayer yang akan melancarkan insentif dan Pay Plan kekal lebih lumayan.pada July 2018 nanti.

Sekarang ini Starpayer memasuki stage kedua beta mode iaitu Task#1 yang melibatkan satu lagi produknya iaitu SMS Blasting System. Dan ditahap ini, Starpayer menyediakan insentif dan ganjaran berbeza berbanding dalam stage awal dulu. Jadi anda yang sudah sedia ahli @ bakal ahli (baru) diberi pilihan samada untuk sertai ujian ini dan menikmati ganjarannya atau boleh saja kekal sebagai ahli free dan terus mempromosikan link Starpayer anda untuk membina network yang lebih besar.

Dan untuk yang mahu membina network/kumpulan sambil menjana sedikit duit tambahan, boleh lah sertai Task#1 ini.



Cara Sertai

Anda perlu beli 50 kredit SMS bernilai SP 10 atau bersamaan RM10 melalui berbagai tombol cara pembayaran yang disediakan. Kredit yang anda dapat ini akan syarikat tolak secara automatik setiap kali sms pemberitahuan ke hp anda bila ada ahli baru yang mendaftar melalui link anda. Begitu juga dengan sms pemberitahuan bonus (anda diberi pilihan samada mahu terima pesanan sms pemberitahuan ini @ tidak). Kredit ini juga holeh digunaksn untuk anda blast sms ke hp prospek di 19 buah negara (bagaimana pun sistem SMS Blast ini baru 50% siap dan tidak berfungsi lagi).

So...apa faedah sertai Task#1 ini?

Bila saja anda beli/join Task#1 ini, automatik 2 SP (RM2) dikreditkan ke akaun anda (maksudnya anda hanya bayar RM8 saja). Dan jika ahli yang anda sponsor (tidak peduli ahli lama atau baru) juga menyertai Task#1, syarikat akan kredit kan lagi 3 SP bersamaan RM3 ke akaun anda. Kalau 10 orang ahli join Task#1, anda dah ada duit tambahan RM30 untuk reload prepaid, bayar bil dan sebagainya sambil terus kembangkan network anda, menanti July 2018 iaitu fasa Soft Launch dimana bonus sebenar yang lebih besar dari Pay Plan Unilevel 5 Generations + Forced 3 X 10 Matrix dijalankan sepenuhnya. Pada stage July 2018 ini lah anda akan mula boleh lihat hiraki Unilevel dan Matrix anda dari Level 2 hingga Level 10.



So..dalam tempoh menunggu hingga menjelang July 2018, Task# selanjutnya akan ditambah dari masa ke semasa ke dalam backoffice laman Starpayer dimana penyertaan anda disetiap satu Task# ini akan membolehkan anda menjana pendapatan pelbagai santai santai saja sambil terus sponsor dan membesarkan jaringan ahli kumpulan.  

Sentiasa ikuti updates di blog ini untuk lebih memahami Starpayer.

No comments:

Post a Comment