Choose Language

Tuesday, May 1, 2018

TOP UP KREDIT JIMAT 2018 STARPAYER & BUAT DUIT DI 12 NEGARA

Peluang bisnes top up modal murah di 12 buah negara serendah RM10 bersama Starpayer Sdn Bhd di Malaysia, Indonesia, Singapore, China, Philippines, India, Pakistan, Bangladesh, Cambodia, Vietnam, Myanmar dan Nepal mulai tahun 2018 ini. Buat duit dan berjimat mengguna telefon bimbit (handphone) untuk semua pemilik hp samada mengguna talian prabayar/prepaid atau postpaid. BERJIMAT SAMBIL MENJANA PENDAPATAN mudah dari berbagai sumber, TEN'S IN ONE, hanya di STARPAYER SDN BHD.



Asas model perniagaan Starpayer adalah menawarkan produk produk digital/virtual dan juga produk produk fizikal keperluan ramai merangkumi penjualan air time/top up baik prepaid mau pun postpaid untuk semua service provider di 12 buah negara dengan kadar diskaun dan penjimatan yang lumayan selain menyediakan perkhidmatan @ kemudahan pembayaran bil bil khususnya di Malaysia yang juga menjimatkan serta mendatangkan income dari banyak sumber di satu platform.



Mengguna perkhidmatan di platform Starpayer ini amat menguntungkan kerana dihidangkan bersama berbagai bentuk komisyen atau bonus yang tentunya dapat dijadikan sumber pendapatan sampingan menarik, tanpa pun sebarang bebanan modal atau resiko kerugian. Dengan kata mudah, tiap ahli Starpayer berpeluang menggandakan modal sekecil RM10 menjadi ratusan, ribuan malah puluhan ribu Ringgit Malaysia tiap bulan hanya berbekalkan handphone berakses internet di tangan.

Antara sebahagian lagi servis yang disediakan di Starpayer Sdn Bhd ialah Sistem SMS Bulk short code ke 19 buah negara, perkhidmatan Pengiklanan Digital, Redeem dan Shopping Mall beraneka produk keperluan ramai yang boleh dimanfaatkan tidak saja oleh individu, malah juga buat pemilik perniagaan/pengeluar produk yang mahu produk mereka menembusi pasaran global. Banyak lagi yang OHSEM OHSEM bakal menyusul dari masa ke semasa di Starpayer.

Starpayer Sdn Bhd berkongsi keuntungan syarikat dengan membayar imbuhan kepada para pelanggan/ahli yang bermurah hati perkenalkan platform "One Stop Centre" ini kepada rakan atau saudara mara mereka yang juga pengguna handphone. 

Agihan keuntungan niaga Starpayer kepada ahli ahli adalah berasaskan Pelan Pemasaran Unilevel 5 Generations + Forced 3 X 10 Matrix dimana terdapatnya sistem bantu membantu spillover/limpahan keahlian.





TIP MENDAFTAR & MENGAKTIFKAN LINK

1. Daftar FREE di link Daftar Starpayer Sdn Bhd

2. Lengkapkan Borang Daftar dengan maklumat yang tepat. Untuk nombor hp, mulakan dengan kod negara (Cth: jika no hp Malaysia 0164521707, taip format 60164521707)

3. Periksa SMS @ email anda untuk dapatkan No ID Keahlian serta Password sementara.

4. Kemudian login melalui link yang disertakan dalam email.

5. Pastikan anda klik tombol ACCEPT tanda setuju dengan Term & Conditions

6. Seterusnya klik tombol PROFILE dikuti dengan klik EDIT USERNAME dan masukkan user name bagi mencipta link/web peribadi (Cth: www.starpayer.com/jutaone).

7. Share/viralkan link anda ke seramai kawan dan pengguna hp termasuklah melalui media sosial seperti facebook, instagram, twitter, whatsapp, email dll.


* Ketika artikel ini disediakan, sistem/website Starpayer masih lagi dalam Beta Test Mode (namun pendaftaran awal keahlian sudah boleh dilakukan). Platform ini dijadualkan Soft Launch pada July 2018 dan Official Launch dirancang selewatnya September 2018. Anda boleh berhubung terus dengan introducer anda sebaik selesai daftar.

No comments:

Post a Comment